23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

”Massmarknadsföringens tid på väg ta slut”

Retailstrategen Martin Moström i en krönika om hur kunskapen om människans beteende blir allt viktigare för dagligvaruhandeln.

Våra digitala beteenden har tagit stora kliv framåt på grund av social distansering och att många har tvingats att arbeta hemifrån. Vilka beteenden kommer att finnas kvar och vilka beteenden kommer att gå tillbaka till hur det var innan pandemin slog till? Detta är frågan vi alla vill ha svar på.

Det har gjorts en mängd studier på området som ställer frågan vad vi tycker och tänker kring våra beteenden, och här finns det vanligtvis en stor skillnad mellan en människas åsikter och hur hon slutligen handlar.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.156|