23948sdkhjf

Utan kontaktnät rakt in i branschen

– Jag hade ingen ingång till livsmedelsproduktion. Inte heller något kontaktnät. Jag fick nysta från början, säger Malin Bruset, grundare och vd för barnmatsföretaget Gro Gro. Det hon dock hade erfarenhet av var att marknadsföring är helt avgörande för att lyckas.
Det har hänt mycket på kort tid för Malin Bruset sedan hon beslöt att lägga naprapatyrket på hyllan och koncentrera sig på att bygga upp en verksamhet kring färsk mat för barn. Gro Gro heter företaget tillika barnmaten som finns i hyllan i norska butiker och nu också i den första svenska butiken.

Idén till Gro Gro kom i samband med att Malin Bruse...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Så mycket ökar gränshandeln – närmar sig ”normala” nivåer
Avslöjar: Så bygger Coop om sin e-handel: ”Vi väljer att gå en annan väg”
Magrare julbord i år – nu är pris viktigast för konsumenterna
Ett steg närmare Icabutik med bostäder ovanpå
Hemköp byter mediebyrå – inleder samarbete med Hear och 56K Digital
”Otydliga regler begränsar kommunikation om hållbarhet”
Andra Nordiska Medier
Food Supply SE
Dagens Handel
RS & FastFood

Sänd till en kollega

0.094