23948sdkhjf

Utan kontaktnät rakt in i branschen

– Jag hade ingen ingång till livsmedelsproduktion. Inte heller något kontaktnät. Jag fick nysta från början, säger Malin Bruset, grundare och vd för barnmatsföretaget Gro Gro. Det hon dock hade erfarenhet av var att marknadsföring är helt avgörande för att lyckas.
Det har hänt mycket på kort tid för Malin Bruset sedan hon beslöt att lägga naprapatyrket på hyllan och koncentrera sig på att bygga upp en verksamhet kring färsk mat för barn. Gro Gro heter företaget tillika barnmaten som finns i hyllan i norska butiker och nu också i den första svenska butiken.

Idén till Gro Gro kom i samband med att Malin Bruse...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Prova på-prenumeration
30 dagar för 0 kr.
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Sänd till en kollega

0.11