23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Experten: Socialisera mer med kunderna

Yasmine Winberg, chefredaktör för tidningen Resumé och författaren av ”Badfluence: makt, miljoner och halvsanningar i sociala medier”, tror att sociala medier är viktigare än någonsin tidigare, men att hur man använder dem kan skilja sig åt hur mycket som helst.

– För en bygghandlare i Eslöv är kanske Skånska Dagbladets papperstidning bäst. Men sett till att det inte finns någon annan marknadsföringskanal som når så många människor globalt som sociala medier är det generellt en extremt viktig marknadsföringskanal. Till skillnad från många andra kanaler erbjuder ju också sociala medier en targeting som gör att man kan rikta sina annonser väldigt smalt och därmed minimera risken för att man slänger pengarna i sjön, säger hon.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078