23948sdkhjf

Experten: Socialisera mer med kunderna

Yasmine Winberg, chefredaktör för tidningen Resumé och författaren av ”Badfluence: makt, miljoner och halvsanningar i sociala medier”, tror att sociala medier är viktigare än någonsin tidigare, men att hur man använder dem kan skilja sig åt hur mycket som helst.
– För en bygghandlare i Eslöv är kanske Skånska Dagbladets papperstidning bäst. Men sett till att det inte finns någon annan marknadsföringskanal som når så många människor globalt som sociala medier är det generellt en extremt viktig marknadsföringskanal. Till skillnad från många andra kanaler erbjuder ju också sociala medier en targeting som gör ...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.094