23948sdkhjf

”Alla vinner på tydligare regler kring hållbar kommunikation”

Lidls kommunikationschef Bella Goldman menar i en krönika att tydligare regler skulle göra det enklare att bekämpa ”greenwashing” och stävja ”greenhushing”.
Klimathotet blir påtagligare. Förändringarna märks tydligare. Medvetenheten ökar.

Konsumenterna är en viktig kraft som driver på omställningen till att göra fler hållbara val, och vi behöver släppa lös den kraften till fullo. Konsumenternas medvetna val är en av flera avgörande styrkor för att påskynda omställningen. De kan dessutom vara den kraft...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Create trial subscription
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Se senaste nyhetsbrevet ???id_11737???

Sänd till en kollega

0.127