23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Djupt rotat intresse för flygbladens erbjudanden

Anna Ekström på NielsenIQ konstaterar i sin krönika att trots "information overload" så tar sig kunderna tid att ta reda på vad butikerna erbjuder just nu.

Under min mellanstadietid hemma i Täby arbetade jag extra på helgerna med att dela ut reklam. Detta var under den tid när ”Jag mötte Lassie”-spalten i kvällstidningen var det bästa sättet – efter Hänt i Veckan förstås – att få lite stjärnglans hemma i flickrummet. Detta var också innan var och varannan brevlåda blivit prydd av en ”Ingen reklam tack”-skylt, så jag fick möjligheten att dela ut flygblad till de flesta hushållen i vårt närområde.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.168|instance-web01