23948sdkhjf

Djupt rotat intresse för flygbladens erbjudanden

Anna Ekström på NielsenIQ konstaterar i sin krönika att trots "information overload" så tar sig kunderna tid att ta reda på vad butikerna erbjuder just nu.
Under min mellanstadietid hemma i Täby arbetade jag extra på helgerna med att dela ut reklam. Detta var under den tid när ”Jag mötte Lassie”-spalten i kvällstidningen var det bästa sättet – efter Hänt i Veckan förstås – att få lite stjärnglans hemma i flickrummet. Detta var också innan var och varannan brevlåda blivit prydd av en ”Ingen reklam tack...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Create trial subscription
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Se senaste nyhetsbrevet ???id_11737???

Sänd till en kollega

0.094