23948sdkhjf

Djupt rotat intresse för flygbladens erbjudanden

Anna Ekström på NielsenIQ konstaterar i sin krönika att trots "information overload" så tar sig kunderna tid att ta reda på vad butikerna erbjuder just nu.
Under min mellanstadietid hemma i Täby arbetade jag extra på helgerna med att dela ut reklam. Detta var under den tid när ”Jag mötte Lassie”-spalten i kvällstidningen var det bästa sättet – efter Hänt i Veckan förstås – att få lite stjärnglans hemma i flickrummet. Detta var också innan var och varannan brevlåda blivit prydd av en ”Ingen reklam tack...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Så mycket ökar gränshandeln – närmar sig ”normala” nivåer
Avslöjar: Så bygger Coop om sin e-handel: ”Vi väljer att gå en annan väg”
Magrare julbord i år – nu är pris viktigast för konsumenterna
Ett steg närmare Icabutik med bostäder ovanpå
Hemköp byter mediebyrå – inleder samarbete med Hear och 56K Digital
”Otydliga regler begränsar kommunikation om hållbarhet”
Andra Nordiska Medier
Food Supply SE
Dagens Handel
RS & FastFood

Sänd till en kollega

0.125