23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Fri Köpenskap
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Tydlig målbild skapar vinnare på Dagligvarugalan

Det låter så enkelt, men en engagerad personal får man inte med automatik, konstaterar Peter Erikson i sin krönika om hur man skapar vinnande butiker.

I veckan är det dags för Dagligvarugalan, vår branschfest i Blå hallen, Stockholms stadshus. På samma ställe som nobelpristagarna firas varje år för upptäckter och insatser som för mänskligheten framåt. En plats med lång historia av att framsteg belönas. Där träffas vår bransch för att kora, hylla och fira de som för utvecklingen inom svensk dagligvaruhandel framåt. En viktig gala, inte bara för vinnarna, utan för hela dagligvarusverige. Här finns kreativa kollegor att inspireras av och idéer att ta ny egen sats ifrån.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.156|instance-web01