23948sdkhjf

Tydlig målbild skapar vinnare på Dagligvarugalan

Det låter så enkelt, men en engagerad personal får man inte med automatik, konstaterar Peter Erikson i sin krönika om hur man skapar vinnande butiker.
I veckan är det dags för Dagligvarugalan, vår branschfest i Blå hallen, Stockholms stadshus. På samma ställe som nobelpristagarna firas varje år för upptäckter och insatser som för mänskligheten framåt. En plats med lång historia av att framsteg belönas. Där träffas vår bransch för att kora, hylla och fira de som för utvecklingen inom svensk daglig...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
”Vi vet inte hur många som i slutändan berörs” – Icas vd om tuffa sparpaketet
Pricer utser ny vd
Nära-butiken blev omsättningsraket – upp 500 procent
Extra: Ica lanserar hårt besparingsprogram – 200 tjänster ska bort
Utförsäljning på Hemköpsbutik – efter bara nio månader
Butikerna som lämnar ut flest paket i Sverige
Andra Nordiska Medier
Food Supply SE
Dagens Handel
RS & FastFood

Sänd till en kollega

0.125