23948sdkhjf

Per Strömberg om Icas tredelade strategi: ”Vi måste ha en konkurrenskraftig kostnadsnivå”

Investera i pris och prisvärde, växla ut mer av lojalitetsprogrammet, och minska kostnaderna.

Det vill Ica göra för att hävda sig i den hårdnande konkurrensen.

– Vi måste ha en konkurrenskraftig kostnadsnivå, för att kunna gör de investeringar i prisvärde och lojalitet som omvärlden kräver, säger koncern-vd:n Per Strömberg i en intervju med Fri K...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Så mycket ökar gränshandeln – närmar sig ”normala” nivåer
Avslöjar: Så bygger Coop om sin e-handel: ”Vi väljer att gå en annan väg”
Magrare julbord i år – nu är pris viktigast för konsumenterna
Ett steg närmare Icabutik med bostäder ovanpå
Hemköp byter mediebyrå – inleder samarbete med Hear och 56K Digital
”Otydliga regler begränsar kommunikation om hållbarhet”
Andra Nordiska Medier
Food Supply SE
Dagens Handel
RS & FastFood

Sänd till en kollega

0.095