23948sdkhjf

”Viktigt att inte springa för snabbt in i digitala världen”

Retailexperten Martin Moström använder sin nya krönika för att argumentera för att den fysiska butiken inte är någon dinosaurie utan tvärtom har framtiden för sig.
Försäljningssiffrorna visar att den fysiska handeln inte alls är död. Under hela 2010-talet, med höjdpunkt under pandemin, kunde vi läsa i tidningar om att den fysiska butiken är på väg att dö på grund av kundernas nya beteenden. Det talades om att ”vi ser helt nya köpmönster och kunderna kommer aldrig tillbaka till den fysiska butiken” etc. Men de...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
”Vi vet inte hur många som i slutändan berörs” – Icas vd om tuffa sparpaketet
Pricer utser ny vd
Nära-butiken blev omsättningsraket – upp 500 procent
Extra: Ica lanserar hårt besparingsprogram – 200 tjänster ska bort
Utförsäljning på Hemköpsbutik – efter bara nio månader
Butikerna som lämnar ut flest paket i Sverige
Andra Nordiska Medier
Food Supply SE
Dagens Handel
RS & FastFood

Sänd till en kollega

0.111