23948sdkhjf

”Möjligt hämta hem tappad försäljning med rätt kampanjplanering”

Klipp allt viktigare i grannländerna medan rätt erbjudande i butik är viktigare i Sverige, skriver Anna Ekström i sin krönika.
Vad är det som gör att du handlar i just den mataffären som du faktiskt gör? Kanske gör du som jag och slår på autopiloten och väljer den butik du är mest van vid och där du vet precis var du kan hitta det du vill ha. Eller stannar du till lite oplanerat i en butik i farten eller väljer du noga utifrån de indragare respektive butik har just den akt...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
JOBB I FOKUS
Gå till jobböversikt
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Så mycket lägre är Lidls priser från och med i dag
Återhämtad gränshandel räddade Coop Västs resultat
Kartläggning: Här satsar kedjorna när nya butiker byggs
Icas drönarleveranser gjorde succé i Norrtälje
Norra Sverige har tappat över 50 butiker – de satsar i norr
Fastighetsutvecklaren: ”Fler kedjor vill norrut”
Andra Nordiska Medier
Food Supply SE
Dagens Handel
RS & FastFood

Sänd till en kollega

0.097