23948sdkhjf

Lärdomar från mästerbutiken – ”produkterna lyfts fram som hjältar”

Även de som driver traditionella livsmedelsbutiker kan inspireras av ett besök på Gekås. Som att butiken lyfter fram sina produkter som hjältar, skriver retailexperten Martin Moström i sin krönika.
Under sommarens stora resa besökte jag Gekås i Ullared – en unik och spännande shoppingdestination som har fortsatt att blomstra genom årtionden av ekonomiska svängningar, pandemier och den digitala omvandlingen. 

Trots tidningsrubriker som förutspår fysiska butikers nedgång och svårigheter i konkurrensen mot e-handeln, så lockade Gekås ...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.109