23948sdkhjf

Doggy ökar produktionen – även för kedjornas egna märkesvaror

Lisa Müller, marknadschef på en av Sveriges största djurmatsproducenter Doggy, ser inte någon försäljningsminskning. Tvärtom, menar hon, har man ökat stadigt de senaste fem åren.
Hos Doggy finns två storsäljare, Mjau och Doggy. 30 procent av tillverkningen säljs hos dagligvaruhandeln i Sverige. Dessutom producerar Doggy flera dagligvarukedjors emv där man haft en stadig ökning de senaste två åren och ser en fortsatt ökning.
Doggys storsäljare är torrfoder; Doggy original hundmat och Mjau kött kattmat.
Liksom Ica har inte Do...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.111