23948sdkhjf

Hyllad för kundkontakten: ”Jag är anställd men tänker som en chef”

Nasim Hosseini har övervunnit sin blygsel att ta kontakt med kunderna. Kundkontakt krävdes för en anställning på Ica Maxi Gnista. Det har hon prisats för internt. – Jag frontade varor och kunde inte svara på kundernas frågor.
– Min självkänsla i svenska språket var låg och jag kunde inte svara på vare sig svenska eller engelska.

Men nu har hon prisats internt just för sitt kundbemötande. När chefen sade att bristen på kundbemötande var hennes enda problem bestämde hon sig: ”Jag måste bli bäst”.

– Jag tvingade mig att prata med kunder och kollegor och fick sedan feedba...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.062