23948sdkhjf

”Visst kan vi påverka shopperns beslut”

Viktigt att förstå hur kunden tar beslut och välja aktiviteter efter det, menar Frida Åkerlund och konstaterar i sin krönika att en mer shoppercentrerad hylla driver försäljningen.
Har du tänkt på hur snabbt ett köpbeslut sker i butik? Många gånger vill vi tänka att vi som shoppers är rationella, bara tar väl genomtänkta beslut och låter det ta den tid som behövs. Men sanningen är att många beslut i matvarubutiken till hög grad är påverkade av omedvetna beslut, eftersom vi inte har kapaciteten att bearbeta allt vi ser och sök...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.093