23948sdkhjf

Reklamchefen blev handlare: ”Lite som att ha torrsimmat förut”

– Att driva eget har mognat fram. Det säger Martin Jarstål som bytt reklamchefsjobbet på Lidl mot att driva franchise inom Coop ihop med sin sambo.
Under 20 år har Martin Jarstål jobbat med olika delar i dagligvaruhandelsdrift. Det handlar bland annat om kundbemötande, utvärdering, marginaler, exponering och marknadsföring. Mycket har han jobbat med direkt själv medan andra delar observerats från sidan.

– På ett övergripande sätt har jag observerat det andra verkligen gör på Lidl. I min nya r...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.125