23948sdkhjf

Reklamchefen blev handlare: ”Lite som att ha torrsimmat förut”

– Att driva eget har mognat fram. Det säger Martin Jarstål som bytt reklamchefsjobbet på Lidl mot att driva franchise inom Coop ihop med sin sambo.
Under 20 år har Martin Jarstål jobbat med olika delar i dagligvaruhandelsdrift. Det handlar bland annat om kundbemötande, utvärdering, marginaler, exponering och marknadsföring. Mycket har han jobbat med direkt själv medan andra delar observerats från sidan.

– På ett övergripande sätt har jag observerat det andra verkligen gör på Lidl. I min nya r...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.093