23948sdkhjf

Icas hemliga metod – så används musik för att öka försäljningssiffrorna

Ica Nära Kubiken gjorde som flera andra Ica-butiker när de nyligen började jobba mer målmedvetet med ljuv musik för att skapa en köpvänligare miljö för kunderna – och det har redan gett resultat. 
Doften av nybakat bröd, smakprover av nya ostar, känslan av en persika i handen, synen av en riktigt fin bifftomat och numera även Lasse Holms Canneloni macaroni i högtalaren. Dagligvaruhandeln är en av få branscher som på riktigt kan jobba med konsumenternas samtliga sinnen i sin marknadsföring.

Det är något som Ica Nära Kubiken i Sundsvall nu ta...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.109