23948sdkhjf

Så går det för aktörerna som vägleder till lägst priser

Jämförelsetjänster, e-reklamblad och kampanjsamlare. Här är aktörerna som ökat i popularitet ju mer prismedvetna livsmedelskonsumenterna blivit. 
De har funnits ett tag men de senaste åren, i takt med att priset blivit en större prioritet för konsumenterna, har apparna och tjänsterna vars affärsidé är att hjälpa kunderna att hitta lägst priser på livsmedel ökat i popularitet. Allra mest synlighet i etablerade medier har Ulf Mazur och hans Matpriskollen haft, men det finns en hel rad med andr...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.095