23948sdkhjf

Så går det för aktörerna som vägleder till lägst priser

Jämförelsetjänster, e-reklamblad och kampanjsamlare. Här är aktörerna som ökat i popularitet ju mer prismedvetna livsmedelskonsumenterna blivit. 
De har funnits ett tag men de senaste åren, i takt med att priset blivit en större prioritet för konsumenterna, har apparna och tjänsterna vars affärsidé är att hjälpa kunderna att hitta lägst priser på livsmedel ökat i popularitet. Allra mest synlighet i etablerade medier har Ulf Mazur och hans Matpriskollen haft, men det finns en hel rad med andr...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.094