23948sdkhjf

”Samarbete krävs för att skapa roligare butiker”

När kunderna åter börjar unna sig lite mer i vardagen måste handeln och leverantörerna samarbeta för att skapa bättre och roligare butiker, skriver retailexperten Martin Moström.
Att det är tråkigt att handla mat har tyvärr förföljt branschen i decennier. Detta förlorar branschen och den enskilda butiken pengar på. Det är därför viktigt att fokusera på rätt aktiviteter för den framtida konkurrenskraften nu när vi förhoppningsvis går in i ett nytt normalläge. 

För att få vägledning i vad man då ska göra så har jag i de...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.094