23948sdkhjf

7 principer för en odödlig dagligvarubutik

Martin Moström slår fast att ryktet om den fysiska matbutikens död är starkt överdrivet. I sin krönika bjuder retailexperten på sju insikter kring hur man som handlare aktivt kan forma butikens framtid.
Detta är en kommenterande text. Analys och ställningstagande är skribentens.


Vi har under de senaste åren blivit översköljda av nyhetsrubriker som förutspår slutet för den fysiska butiken: ”Den fysiska butiken är död”, ”Pandemin förändrar köpvanor för alltid”, och ”Unga kommer aldrig att vilja besöka butiken igen”. Dessa rubriker skapar en bild a...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.063