23948sdkhjf

”Höga krav på ständig förnyelse i den nya eran”

Produktutveckling och innovation har blivit avgörande i den nya eran. Philip Kotlers klassiska 4 P:n behöver upp anpassas till de nya förutsättningarna, skriver NielsenIQ:s Anna Ekström i sin krönika. 
Detta är en kommenterande text. Analys och ställningstagande är skribentens.


I en tid där världen förändras snabbare än någonsin har Philip Kotlers klassiska 4 P:n – produkt, pris, plats och påverkan – fått nya dimensioner. Platsen är inte längre begränsad till den fysiska butiken; ett klick kan ta oss till en virtuell marknad där vi har möjlighe...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078