23948sdkhjf

Lidls vd om resan från lågpris till prisvärde – ”Blivit en relevant spelare”

Jakob Josefsson, vd Lidl Sverige, berättar i en chefsintervju om varför ministermötet i våras är ett bevis på att kedjan vunnit anseende och hur mötet påverkar planerna framåt.
Det är snart tre år sedan som Jakob Josefsson tillträdde som vd för Lidl Sverige. Han kom då närmast från rollen som landschef för Lidl i både Estland och Lettland. I en chefsintervju med Fri Köpenskap ett halvår efter tillträdet i Sverige berättade han att det första målet var att gå från lågpriskedja till prisvärde. Något han i dag menar att man ...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.125