23948sdkhjf

”Ekoprodukter säljer inte sig själva”

Eko växer inte och det gör att många kedjor har tappat det kommersiella intresset. Nu måste vi spotta i nävarna och ta nya tag för att lyfta eko, skriver retailstrategen Martin Moström i sin krönika.
Trots oroliga tider så måste vi komma ihåg att marknadsföra och sälja ekologiska produkter. Alla dagligvarukedjor skriver rakt och tydligt i sina miljöpolicys att ekoprodukter är viktiga och att de har sin självklara roll i sortimentet. Med tanke på rådande ekonomiska osäkerhet så måste vi jobba ännu hårdare med de ekologiska produkterna – miljöfrå...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.125