23948sdkhjf

”Att ta reda på fakta är spot on vad jag brinner för”

Det är dragningen till fakta som tagit Frida Åkerlund från jobbet i butik till analysföretaget Retail Academics. – Potentialen för ökad försäljning är stor. Redan med små förändringar når man resultat.
Frida Åkerlund, COO på Retail Academics, beskriver hur det går till när analysföretaget tar sig an en kund. Det kan vara en butik eller en livsmedelsleverantör. Målet är att kunden ska utveckla sina affärer.
– En hylla ska optimeras och vår personal kommer ut till butiken. Vi bygger om hyllan på flera olika sätt och om kunden är en leverantör byggs...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
JOBB I FOKUS
Gå till jobböversikt
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Han är först ut när Tempo pilottestar hybridlösning
Anställd på Coop fick sparken – får skadestånd
Picadeli på väg tillbaka – med mer digitaliserad salladsbar
Omfattande skattefusk bekräftat i matbudsbranschen
Falukorv, konserver och emv rusar på nätet när ekonomin kärvar
Svinnet minskar i butik och i hemmet
Andra Nordiska Medier
Food Supply SE
Dagens Handel
RS & FastFood

Sänd till en kollega

0.109