23948sdkhjf

Efter många tunga år – nu ska Coop ta mark: ”Vi ser effekter”

Så ska Magnus Johansson, vd för Coop Sverige, leda företaget mot ökade marknadsandelar. "Coop-erbjudandet står sig allt starkare nästan oavsett geografi", säger han.
Coop andas morgonluft och det märks i sättet som deras främsta ledare, Magnus Johansson, för sig.

Han lutar sig tillbaka i stolen och ler. Entusiasmen är stor och samtalstakten ökar tillsammans med ivern.

– Jag har en väldigt bra magkänsla nu. Vi ser att butikerna vi satte förra året står sig väldigt bra och att Coop som grund försvarar sin posi...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Fri Köpenskap och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Så mycket ökar gränshandeln – närmar sig ”normala” nivåer
Avslöjar: Så bygger Coop om sin e-handel: ”Vi väljer att gå en annan väg”
Magrare julbord i år – nu är pris viktigast för konsumenterna
Ett steg närmare Icabutik med bostäder ovanpå
Hemköp byter mediebyrå – inleder samarbete med Hear och 56K Digital
”Otydliga regler begränsar kommunikation om hållbarhet”
Andra Nordiska Medier
Food Supply SE
Dagens Handel
RS & FastFood

Sänd till en kollega

0.109